آموزش سیستم معاملاتی پرایس اکشن

آموزش چند روش معاملاتی سودده با پرایس اکشن جریان سفارشات و نقدینگی‌ها

· 1 شهریور 1401

توجه: این دوره و دوره ایچیموکو هر دو به صورت پیوسته و با هم آموزش داده می‌شوند.

عنوان پرایس اکشن یه جور مشترک لفظی هست که به خوبی نمی‌تونه بیانگر نوع سبکی که روی اون این اسم گذاشته شده، بشه. چرا که در حال حاضر چندین سبک مختلف به نام پرایس اکشن وجود داره که هیچ سنخیتی با هم ندارند ولی همه اسم پرایس رو یدک می‌کشند. فقط تنها اشتراک اینا رو می‌شه در دیدن رفتار قیمت بدون اندیکاتورها و اسیلاتورها و صرفاً با کندل‌ها دونست.

اما تفاوت‌های زیادی بین سبک‌های مختلف پرایس وجود داره. مثلاً پرایسی که ما کار می‌کنیم اصلاً مناطق حمایتی و مقاومتی اُریب درش کاربردی نداره! یعنی ما کاری به چیزی به اسم خط روند نداریم! به قول یکی از اساتید بزرگ ایران، اون سبک پرایس که بیشتر کارش مناطق حمایت و مقاومت و خط روند و این چیزاس، یه جور تحلیل تکنیکال تکمیل شده‌س و پرایس واقعی فهمیدن جریان سفارشاته.

دوره آموزشی پرایس اکشن با ریسک به ریوارد عالی

چرا پرایس اکشن؟

ما خیلی روی بخش ایچیموکو تأکید کردیم و می‌دونیم خیلی از دوستان به خاطر یادگیری ایچی و چرخه‌های زمانی و قیمتی وارد این دوره می‌شند. اما باید توجه داشته باشید که بخش پرایس اکشن بسیار مهم و پایه‌ایه و باید به دقت آموخته بشه. در این سبک از پرایس ما کاملاً ساختار بازار رو می‌شناسیم و به صورت فرکتالی حرکات قیمت رو پیگیری و ردیابی می‌کنیم.

در همین بخش پرایس یه سیستم معاملاتی با وین ریت بالا و ریسک به ریوارد حداقل یک به دو ارائه می‌شه که در صورت تسلط روی این سیستم نیاز به چیز دیگه‌ای برای کسب سود ندارید!

البته چند روش معاملاتی دیگه هم آموزش داده می‌شه که برای افراد مختلف با روحیه‌های متنوع روانشناختی متناسب باشه. توضیح این که سیستم معاملاتی اصلی کاملاً دارای استاپ لاس (حد ضرر) و تیک پروفیت (حد سود) مشخص هست؛ ولی سیستم‌های بدون استاپ لاس هم آموزش داده خواهد شد. البته منظور از بدون استاپ لاس، سیستم‌های مارتینگلی یا چیزهایی شبیه به این نیست. هدف‌گذاری‌های ما کاملاً اصولی و بر اساس قواعد بازاره و از طرفی بدون تریگر و نشانه به هیچ عنوان وارد معامله نمی‌شیم.

نکته‌ی مهم اینه که بعد از تسلط روی بخش پرایس اکشن به تنهایی و بدون نیاز به ایچی‌موکو می‌تونید ترید کنید و خیلی از افراد، دیگه حتی احساس نیاز نمی‌کنند که ایچیموکو رو یاد بگیرند!! اتفاقی که برای بعضی از دانشجوهای دوره‌ی اولیه (ادمین های فعلی) افتاد! مورد بعد این‌که حتی در دوره ایچیموکو نقاط ورود ما پرایسی خواهد بود. پس باز هم تأکید می‌کنیم که بخش پرایس اکشن کاملاً پایه‌ای و مهمه و خیلی با پرایس کار خواهیم داشت.

آموزش جامع پرایس اکشن در دوره سوران آکادمی

توضیح کلی محتوای تکنیکال دوره

در این سبک از شناخت رفتار قیمت (پرایس اکشن)، ما به طور کلی جریان سفارشات و نقدینگی‌ها را در چارت تشخیص می‌دیم و با دید مولتی تایم حرکات قیمت رو دنبال می‌کنیم. کل ساختار مارکت بر اساس هیدن گپ‌ها است که در این دوره به طور کامل روی اون‌ها بحث خواهیم کرد. همچنین کاربرد الگوی QM (گل سرسبد تمام الگوهای پرایس اکشن) رو یاد خواهیم گرفت. در پایان این بخش، روش‌های اختصاصی تارگت گرفتن و … به شما آموزش داده می‌شه که کاملاً منحصر به فرده و در آموزش دیگه‌ای وجود نداره.

⭕️ سرفصل های بخش پرایس اکشن:
۱: ساختار مارکت
۲: هیدن گپ
۳: کیو ام
۴: اینساید بار و اوت ساید بار
۵: نقدینگی ها و شکست ساختار
۶: انواع ورود
۷: مدیریت حجم و معاملات باز

ویژگی‌های کلی دوره جامع آموزش پرایس اکشن و ایچیموکو سوران آکادمی:
⚜️حدود 17 جلسه + چند وبینار رفع اشکال
⚜️هزینه دوره 290 دلار
⚜️مدت زمان دوره بین 3 الی 4 ماه خواهد بود.
⚜️در طول برگزاری دوره، سیگنال‌ها برای شرکت کننده‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.

?مهم: هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید برای آموزش «سود گرفتن» از بازار هست نه گذروندن یک پکیج اطلاعاتی بی‌مصرف. روشی که چند هفته گذشته با اون در کانال تلگرامی سیگنال داده شد، فقط یکی از روش های آموزشی این دوره خواهد بود (+ نقطه ورود دقیق‌تر)

?نتایج سیگنال هفته اول

?نتایج سیگنال هفته دوم

?نتایج سیگنال هفته سوم

?نتایج سیگنال هفته چهارم

?نتایج سیگنال هفته پنجم

فقط یک قدم تا شروع آخرین دوره آموزشی زندگی‌تون باقی مونده! ?

برای ثبت نام در این دوره آموزشی با آیدی پشتیبان تلگرام تماس بگیرید:???

SoranAcademy_Admin

محتوای دوره

+44 ثبت نام شده
ثبت نام نشده
این دوره در حال حاضر تعطیل است$ 290 دلار (همراه با دوره ایچیموکو)

دوره شامل

  • 2 درس
  • دوره گواهینامه